keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Kaunis pieni ihminen.

13+0.<3
13+0.<3

"Kukkuu maailma! Täällä minä edelleen omassa yksiössäni asustelen, hurjasti olen kuukaudessa kasvanut edellisestä ultrasta! Selkeästi näkyy jo pienet sormet ja nenänpääkin, näin hienosti minä jopa osaan jo venytellä jalkojani kohti kattoa oikoen, kun ultraaja-täti minua hätyytteli hereille kesken makoisien päiväunien! Selkeästi olen myös aavistuksen isosiskoani rauhallisempi kaveri! ;) Laskettu syntymäaikani pysyy näillä näkymin samana, eli 9.9.14 minua voi odotella syntyväksi!<3 Minulla on kaikki täällä oikein mainiosti, ihan niinkuin pitääkin, nt 1,2 eli normaali! Huhtikuun lopulla olisin valmis vähän vihjaamaan olenko tyttö vai poika, siihen asti pidän kaikkia jännityksessä!  Syksyllä minä sitten putkahdan maailmaan teitä ihanaisia ilahduttamaan nähdään silloin!"<3
-masukki


13+0, "kaunis pieni ihminen, sä olet ainutlaatuinen".<3
^Eilen oli siis pikkuisen nt-ulta, ja kaikki rakenteet yms näytti olevan kunnossa, terve pikkukaveri siellä leppoisasti oleili!
Iso_Pieni_Pirpana tokaisi ultrakuvan nähtyään "koia", eli siis koiraa tarkoittaa... Hehheh.


Tänään tuli netpostiin myös HUS LABILTA postia, jonka mukaan downsyndrooma trisomia-21 seulontatulos on normaali, eikä siis aihetta jatkotoimenpiteille!!!

Rakenneultra sovittiin 24.4, joskos pikkuinen silloin olisi jo valmis vähän vilauttelemaa sukukalleuksiaan.. Heh!


Täällä meidän reipas isosisko edelleen vähän toipilaana, 
yskää ja nokkosihottumaa, toivotaan että pian helpottaisi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti