keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Ilo valaisee mielen kuin kirkas päivänvalo ja täyttää sen vakaalla ja loputtomalla tyyneydellä. -Joseph Addison-

"Plääääh Taas Ikeaan..


Tämän päivän sana on ilo!
Olen niin iloinen, nähtyäni tänään parasta ystävääni ja kummityttöäni kahden viikon tauon jälkeen (tuntui nimittäin ikuisuudelta tuo aika!!),

"Kelle salaisuuden kerron,
Autan tiukalla ollessa hermon.Vaarannan henkeni takiasi,
Enkä vie omaisuuttasi.
Rankkaa vaik kanssas ois,
Ikinä en sua vaihtais pois."


..ja olen niin iloinen saatuani upeaakin upeammat räpsyttimet!

Olen iloinen kun pääsin ostoskierrokselle Ikeaan ja löysin joululahja tarpeita kaikkien lähisukulaisten ja Jaden kummien joululahjoihin, Jihuu Joulu tulee!!!

Olen iloinen kun minulla on niin mahtavan valloittava pieni tytär ja mahtavan ihana mies.
Olen iloinen että minä ja läheiseni voimme hyvin, ja että meillä suomessa on asiat niin mainiosti.


"Olet olemassa, rakas ihminen,
elämä kaunis on, kun tiedän sen.
Ei tärkeintä se, mitä sanot, teet,
vaan mitä olet, hymy, kyyneleet.
Olet olemassa, sitä tarvitsen,
kuin lintu ilmaa, maata kukkanen."
- Mirjami Lähteenkorva


.. Voisin jatkaa litaniaa ihan loputtomiin, mutta pääpointti siis oli, tänään minä olen iloinen. :)

Ja sitten  siihen mitä eilen lupasin,Tittidiiiiii... RäpsynRäpsyn..


Olen siis megatyytyväinen näihin räpsyihini! Enkä maksanutkaan kuin 29€ koko lystistä!! Ihanaa päästä välillä jonkun hemmoteltavaksi, vielä kun lopputuloskin on niin mieleinen!!

Maailman rakkain..


Iloinen pieni Nallekarhu. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti